dilluns, 27 de setembre del 2010

STONE TEMPLE PILOTS

Scott Weiland, cantant dels Stone Temple Pilots: 'Crec en la música, en el rock'n'roll, en l'amistat i la família. Però se que el 8 de desembre serà quan deixi la droga (sic). Vaig començar a beure de nou, em vaig divorcià, el meu germà va morir... I tot el meu món se'm va girar. He de tenir cura de mi mateix... En lloc de només fer un parell de xous, vull tenir tot un infern amb molts concerts'. Son part de les paraules en frases confuses que anava dirigint, entre tema i tema, al públic congregat al Woodlands Pavilion de Houston aquest passat 19 de setembre. Un crític de Houston Press. comentava que se'l veia confús, sinuós i estrany. Finalment, la banda ha decidit ajornar els 10 concerts previstos a continuació i deixar-ho córrer fins el proper 8 d'octubre, data en que reprendran la gira. Són sabuts els eterns problemes i la llarga lluita que porta el cantant contra l'addicció a la heroïna i l'alcohol. El grup, que es va reunir el 2008 després d'una separació de cinc anys, aquest mes de maig ha llançat nou àlbum.

Recordem quan a Cincinnati, aquest agost, va caure de l'escenari a la fossa de seguretat? El moment estel·lar, al 1:28 (imatges enregistrades amb un telèfon mòbil, de molt dolenta qualitat).

Espero i desitjo que tot acabi bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada