divendres, 14 de novembre del 2014

PRIMAVERA SOUND – PRINCIPI O FINAL D’UN CICLE

DINÀMIQUES DE MASSES


Avui és el darrer dia que es venen els abonaments a 145€, demà es modifiquen preus i havia de prendre una decisió al respecte (han anunciat que al carrer dels Ases el mantenen fins dilluns).
 
El fet que hi hagi algun nom que em faci pensar que val la pena tot plegat ja no em serveix, i cada any quan surto del Fòrum em dic que aquella serà la meva darrera edició. La reconversió i trasllat de l’escenari Pitchfork a la desangelada esplanada va fer mal. És que cada vegada la cosa grinyola més i més i, la veritat, si observo que porten algú que difícilment pararà a la ciutat en altres circumstàncies, penso que sempre em puc comprar l’entrada per aquell dia. Decidit.
 
Per cert, els hi agraeixo que aquest dimarts, tal com van fer l’any passat amb Arcade Fire, hagin penjat la pancarta anunciant els Strokes. M’ha acabat d’ajudar.
 
Està clar que dependrà de la persona. Hi ha tantes maneres de veure-ho i vireu-ho com Primaveres.
 
 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada