dilluns, 10 de desembre del 2018

KATE NV, AVANTGUARDA RUSSA

NOUS REGISTRES

En algun àmbit del negoci musical, potser m’atreviria a parlar d’oferta més que de proposta. La forma en que vaig rebent determinats treballs de gent que molt probablement vingui d’un altre planeta m’ho fa pensar. La barreja de sorollets, com un llenguatge alienígena, em remet a les corrents racionalistes de principis del XX al centre d’Europa, o a algunes bandes sonores de les pel·lícules de sèrie B dels cinquanta, com també em podria remetre a altres treballs de creativitat paral·lela.

Aquest és el nou disc de la moscovita Kate NV (Kate Shilonosova) enregistrat al seu apartament. Lluny queda ja aquella Unió Soviètica de rostre proletari. Avui, com qualsevol altre país del primer món, Rússia i els seus russos i russes , es poden atrevir a qualsevol cosa.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada