dimarts, 9 d’abril del 2019

THE GO ROUNDS, INTROSPECTIUS

NOVETAT DISCOGRÀFICA

Des del 2014, quan es van convertir en quartet, han editat tres EP’s i un àlbum, i a aquestes alçades tenen el cul pelat de fer concerts. Acaben de treure Whatever You May Be i Graham Parsons, el cap visible, explica coses molt interessants sobre aquest nou disc: ‘an examination of our mirrors’ i continua I forgot that I'm not where I'm from anymore, I belong wherever I am, and the work is never done. I am sick and I am well. Full of darkness and light. Capable of the worst and the best of things. Learning and unlearning. Can you see beyond my flaws, my weaknesses? Is it OK if I don't plan to stay put or settle, but rather, simply trust in the transient nature and cycle of all things? Literalment en anglès per no cagar-la amb coses tan serioses.

Foxtrot, el tema del vídeo, explica que és una adaptació d’un poema de Michael Dickman, i parla de que no veiem més enllà de la punta del nostre nas. ‘Mirem en fora, lluny de nosaltres mateixos, descuidant l’infinit de dins nostre’. Com ho sap.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada