divendres, 16 de desembre del 2016

EL TENDAL DEL CBGB PELS NÚVOLS

SOCIETAT


Qui va ser gerent del CBGB Drew Bushong, no té un pèl de tonto.
                                   
Segons explica: ‘era el meu dia lliure i estava com una cuba a la barra del Mart. Crec que va ser sobre el 2004. Em vaig apropar al local, per si hi veia algú, i hi vaig veure una caixa amuntegada amb les escombraries. La tenia vista del despatx d’en Hilly (Kristal). Recordo que vaig pensar: què fa això aquí? Quan em vaig despertar l’endemà era allà a sobre el llit amb mi. Més tard vaig saber que estava al despatx d’en Hilly perquè un dels treballadors se suposava que havia de posar-hi els segells per enviar-ho al Saló de la Fama de Cleveland i senzillament això mai va passar. Ho he tingut a sota el meu llit des de llavors



Aquest cap de setmana passat, aquest tendal que va recollir un dia borratxo de les escombraries, el va vendre a Sotheby's per 30.000$ en una subhasta de nom “A Rock & Roll Anthology: From Folk to Fury” amb altres objectes de memorabilia.

Aquest va ser el segon tendal – més o menys en actiu del 1988 a 2003 – i va ser substituït després d’haver estat malmès, per un tercer que aquest sí, està al Saló. Del primer no se’n sap res més que el què explica la llegenda de que va ser robat per la banda de harcore d’Arizona JFA (Jodie Foster’s Army).


1 comentari:

  1. No sabia que hi havia hagut diversos tendals. Això explica per què el segon cop que hi vaig anar, la façana tenia millor aspecte que el primer, alguns anys abans (tot encaixa amb les dates que exposes).

    Sobre preus i subhastes, només cal recordar què hi ha ara al 315 del Bowery. Una franquícia d'un conegut dissenyador de moda que ha mantingut el que li ha interessat de l'antic negoci (l'escenari, alguns graffittis, les referències que ara són "retro"...), n'ha eliminat les parts incòmodes (com els llegendaris lavabos) i es dedica a vendre roba molt punk a preus que no són tan punk.

    ResponElimina