dimarts, 29 de setembre del 2020

JEFF TWEEDY, NO S'AVORREIX

PLAT VARIAT

Un altre cosa no ho se, però el que és innegable és que treballa. Jeff Tweedy te com sabem, un nou disc d’ell a punt. Hem sabut també que ha enllestit un nou llibre i que a sobre te temps per col·laborar amb amics i fer-los coses

(foto Britta Pedersen)

Ha fet la música original per un vídeo del reconegut fotògraf nascut a Brooklyn Gregory Crewdson. L’exposició, batejada amb el nom de An Eclipse Of Moths, s’està duent a terme fins el 21 de novembre a la galeria de Los Angeles Gagosian Gallery. Crewsdon apunta: ‘Aquestes imatges son una meditació sobre el trencament, una recerca, un anhel de significat i transcendència’. A més de la banda sonora pel vídeo, Tweedy ha participat en el llibre que acompanya l’exposició.

 

També està per venir aviat, el que és quart disc en solitari, Love Is The King. ‘Al principi del tancament, vaig començar a escriure cançons country per tranquil·litzar-me’ explica. Aquestes maneres de tipus folk i campestre son amb les que em trobo més còmode per consolar-me. El títol deu venir de les sensacions d’aquells dies xungus: ‘Em sentia afortunat, feia balanç de la meva bona sort de tenir amor a la meva vida’. L’àlbum es podrà “tenir” digitalment a partir del 13 d’octubre. El llançament físic, estranyament no te data. De moment ha avançat dos temes, Guess Again i el que dona nom a l’àlbum.



També te a punt el segon llibre, How To Write One Song que sortirà si no vaig errada també aquest mes que tenim a sobre. Es centra en com afronta el procés creatiu a l’hora de posar-se a escriure una cançó i el que passa a nivell de sentiments en aquells moments de introspecció.

Com diu la tieta, ‘a veure si prenem exemple i ens posem a treballar!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada