dissabte, 3 d’octubre del 2020

ALEX IZENBERG, EXQUISIDESES POP

NOU REGISTRE

De tant en tant, la vida ens dona algun regal extra: com el nou treball d’Alex Izenberg, Caravan Château, editat aquest estiu per Weird World

Un disc en el que ha treballat a consciència. Desitjava fer alguna cosa de pes. Com a mínim, que li donés una mica més de pasta que el seu anterior, amb el que va debutar, aquell Harlequin de fa gairebé quatre anys. Il·lusió n'hi posa. I passió també. Una passió que la contagia a totes les que escoltem aquesta petita joia contemporànea de pop de cambra. Onze temes, quin d’ells més sofisticat que l’anterior.

Transmet emoció sense adonar-se: ‘Vaig estar treballant els primers temes amb el meu amic Dashiell LeFrancis, ho fèiem a Laurel Canyon, que va ser meravellós. Te tanta història. Tants discos dels 60 i 70 gravats allà’. No s’ho podia creure quan cada matí es llevava i agafava el bus per anar-hi. ‘Després, al 2018, vaig topar-me amb el també amic meu Greg Hartunian que acabava de muntar un estudi a Glendale, Tropico Beauty. Li vaig dir que estava fent un disc i que m’agradaria que treballessim junts. Sense pensar-s’ho va dir: sí, fem-ho!. Ens hi vam posar, i per allà circulaven la seva novia Nikki i sa germana Julie, que te un estudi d’art a la planta de baix. Han fet tots els meus vídeos. Tothom em dona molt suport, a mi i a les meves cançons’. Deliciós.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada