diumenge, 16 de febrer del 2025

MODERN TIMES

SNAPPED ANKLES – “HARD TIMES FURIOUS DANCING

A LA VISTA

Si no pots amb l’enemic, uneix-te a ell. La frase diuen que és del bisbe de Troyes, un senyor de fa uns quants segles enrere.

Des d’aleshores, les coses no han canviat gaire. Snapped Ankles son un venerat cuarteto de Londres que fan punk-dance com aliment de subsistència contra els falsos profetes, la cultura de les xarxes, els memes, vídeos autovirals i els pitjors impulsos humans. I quina és la dieta? Moure el cos a través d’aquest caos fins que et cansis. Entregarem les armes, però ens posarem a ballar.

(fot Laura Lewis)

Han anunciat el seu quart treball d’estudi. Es dirà Hard Times Furious Dancing, continuació de Forest Of Your Problems (Leaf – 2021) i que sortirà a finals del proper mes. El títol l’han extret del poemari d’Alice Walker, Hard Times Require Furious Dancing (New World Library – 2010) que ho va ampliar: ‘Encara podem mantenir la línia de la bellesa, la forma i el ritme. No és poca cosa en un món tan desafiant com aquest... els temps difícils requereixen un furiós ball. Cadascú de nosaltres és una prova d’això’.



Coneguts com a woodwoses (éssers que equivalen a un esperit diví, amb el poder com el d’un rei que encarna la bellesa del salvatge en sí), son dels músics que utilitzen aquest enigma per amagar les seves identitats amb vestimentes estranyes i màscares per amagar el rostre. Han compartit un primer tall, Raoul amb aquest inquietant vídeo surrealista. 





               

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada