divendres, 14 de febrer del 2025

SER-HI i NO SER-HI

THE MOLES –“COMPOSITION BOOK”

NOU REGISTRE

En les altes esferes, és dels músics venerats.  El que passa és que això, no li preocupa gens ni mica.

Richard Davies va a la seva. A finals dels 80 va fundar The Moles a Sydney i sí, la trajectòria ha estat irregular. Però tot i això, sempre ha compartit el seu talent compositiu amb tothom. Després d’un parell d’EP’s van debutar amb Untune The Sky (Seaside – 1992). De la família de culs de mal seure, amb desplaçaments a Nova York i Londres, no van durar gaire i a l’any següent ho deixaven córrer.

Davies en un cop d’efecte, el 94 va fer reaparèixer la banda amb alguns canvis. Així es va editar Instinct (Flydaddy Records – 1994). Als Estats Units es va associar amb Eric Matthews (Sub Pop) i van formar Cardinal. Va llançar varis àlbums en solitari. Va col·laborar amb Robert Pollard (Guided By Voices) amb el nom de Cosmos. El 2016 treu Tonight’s Music, un àlbum de cançons compostes en la seva estada a Boston, Nova York i Massachusetts amb Bob Fay (Sebadoh), Malcolm Travis (Sugar), i la col·laboració de Dion Nania (Free Time) i Jarvis Taveniere (Woods) i em deixo coses.


Ara a través del segell recentment creat pel seu amic Pollard, Splendid Research, treu el quart disc de The Moles, el primer en nou anys. Hi apareixen Malcolm Travis, Sue Metro, David Gould i Matt Gerha, a més de Caroline Schutz i Katherine Poindexter que posen veus en diferents cançons. The Cleans, The Bats (fa versions de Had To Be You i Tragedy), però també CCR, The Sweet com ell diu es camuflen per entre aquestes 11 noves cançons. Una enciclopèdia en les formes i en la trajectòria. Però ara fins quan?





              

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada