ACTIVITY – A THOUSAND YEARS IN ANOTHER WAY
A LA VISTA
Tenen un tarannà que ressona. Temes intimidatoris
que ens adverteixen que sí hi ha hagut futur i que malauradament, ja és aquí
entre nosaltres. Només cal veure com els xulos de la legión
continuen sortint en portades com el momento mas esperado en les processons fonamentalistes. Més patètic impossible.
El quarteto de Brooklyn Activity té a punt el seu tercer disc que si bé ho agafen on ho van deixar amb Spirit In The Room (Western Vinyl – 2023) es sent que han fet un tomb, lleuger, cap a territoris més críptics. Es dirà A Thousand Years In Another Way, que sortirà la primera setmana de juny de nou via Western Vinyl amb producció de Jeff Berner (Psychic TV, Shilpa Ray).
Després de substituir el
bateria Steven Levine, la formació
actual queda amb Travis
Johnson (Grooms)
veu, guitarra, Jess
Rees (Russian Baths)
a la guitarra, Bri DiGioia al baix i Brian Alvarez (The Pains of Being Pure at Heart, Peel Dream Magazine) a la bateria, que
s’hi va afegir una vegada enregistrat l’àlbum.
A la pregunta de com
descriuria l’àlbum, Travis Johnson
diu: ‘El disc no explica res d’aquests
temps que no sapiguem. Senzillament hi forma part, mesclant violència,
alineació i mals sons, però també tendresa, en això que es pot dir la vida moderna’
i ho amplia ‘el mal és molt real i es
surt amb la seva, però l’amor també és real i encara som a temps’.
Han compartit una primera pista, In Another Way, que tal com explica la banda ‘és una forma d’alliberar l’agressió, la ràbia – allò que hem d’enfocar – davant de lo malament que estan les coses, tant a nivell personal com en conjunt... i de notar que només al tocar aquesta cançó podem recuperar algo de poder’.
Johnson explica que el vídeo ‘el vam rodar en un local del barri el Film Noir Cinema. El propietari és un cineasta i músic poc conegut, i em va semblar perfecte. A més, una de les meves pel·lícules favorites és Mullholland Drive i em va semblar divertit fer referència a una de les escenes en una picada d’ullet a David Lynch després del seu traspàs’.




Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada