dijous, 6 de desembre del 2012

KRISTIN HERSH – RAT GIRL

EDICIONES ALPHA DECAY, S.A.
 
Abans d’ahir vaig entrar a la Casa del Llibre del Passeig de Gràcia, em vaig comprar el seu llibre recentment editat en espanyol i vaig seure en un banc per començar a llegir-lo. Sempre he estat enamorada de Throwing Muses i d’ella en particular, la imatge de la banda, encara que també es podria dir que era compartida amb Tanya Donelly. De manera personal, molt des de dintre i tal com sona, descriu la vida com a mi m’agradaria saber explicar-la: tendra i crua a la vegada. Repassa els diferents estats pels que s’ha anat movent i el que l’ha anat influint en relació el seu treball musical. Una nova i fantàstica sorpresa vinguda de la mà d’un músic.
 
portada edició espanyola
 
(m’agradaria saber quan rebrà ella d’aquest total) 
 
Museum Of Fine Arts Boston (2011) – (font Bradley’s Almanac)
 
Modern Times Bookstore – San Francisco (2010)
 
Octavia Books – New Orleans (2010)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada