divendres, 28 de desembre del 2012

SPOCK

Difícil no incloure com un figura pop destacada a aquest vulcanià entranyable. Protagonista d’una de les series més psicodèliques de la història de la televisió, formava part d’aquella exaltació de colors, música, vestits i computadores plenes de llumetes dignes d’un pessebre. El pobre es trobava sempre en plena dicotomia entre el personatge mental, amb la seva visceral lògica i el personatge espiritual, amb la supressió de les emocions. Aquests dies jo també em trobo en una dicotomia. De fet em passa cada any. Participar del festival de festes o no participar. Cada any em fa més pujada. Em pregunto què faria l’Spock?... no sé si celebren els Nadals al planeta Vulcà.
 
Llarga vida i prosperitat”.
 
Leonard Nimoy en plena inspiració
 

 
1er. àlbum editat per DOT l’any 1968
 
 
Ballad Of Bilbo Baggins – publicat en el segon LP


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada