dimarts, 18 de desembre del 2012

SEA LIONS

EVERYTHING YOU ALWAYS WANTED TO KNOW ABOUT SEA LIONS BUT WERE AFRAID TO ASK 
 
2011 – SLUMBERLAND RECORDS
 
D’aquells discos que t’enganxen des del primer tall. Sona una breu Intro abans de I Should Be Sleeping. Faig un bot de la cadira. Estic viva! El cor em batega lleuger. Les neurones reben una sobrecàrrega d’estímuls, vibren a tota potència i fan que els meus músculs es moguin compulsivament. Després de 13 talls més de 2 minuts de mitja, em dedico a insistir a les meves orelles que sí, que no tot està perdut. 
 
Diuen, i no hi ha ni un mil·límetre de dubte, que Adrian Pillado, de qui son totes les cançons, i Matthew Urango, els fundadors, son grans fans de les bandes de Postcard, Sarah o Creation Records. Que la seva favorita és Beat Happening de K Records. I que han tragat molt de Syd Barret, de Lou Reed, de Love, de 13th Floor Elevators. Que tenen el sentit d’urgència juvenil dels Subway Sect i Television Personalities a la vegada. Que al grup dels C86 hi mancaven ells. 
 
A part dels mencionats, la banda responsable es composa de Kyle Zufolo (baix), Katie Chavez (tambourine) i Javier Cruz (bateria). Van enregistrar l’elepé a Oxnard, a on pertanyen, una petita localitat de Califòrnia que segons Wikipedia està a 100 Kilòmetres de Los Angeles. 
 
Tot va començar a partir d’una actuació a Part Time Punks, un club de Los Angeles ...

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada