divendres, 19 d’abril del 2013

PAN Y MUSICA

En l’època en que els discos arribaven en comptagotes a través dels primers exploradors, m’expliquen que aquesta era una de les botigues de Barcelona que va començar a tenir aquest tipus de material per allà el 1978. Curiosament, estava situada al barri de Gràcia, quan aquest encara no havia sigut devorat per l’especulació i s’hi respirava a gust. Em diuen que era un sol espai i petitó, però que a l’ambient es copsava l’amor per la música.
 
 

S’ha de tenir en compte, em continuen explicant, que en aquells dies, aquest tipus de locals formaven part de l’escena moderna de la ciutat, no eren tan sols una botiga sinó un mitjà de comunicació. A mi, cada vegada que passo pel davant m’atrau desesperadament la banderola lluminosa que encara hi figura. El bust de la misteriosa noia que desafiant em diu: pa i música. Qui necessita més? 
 
Trenta-cinc anys després, el missatge continua viu, vestigi d’una època, l’esfinx roman intacta com un senyal per a generacions futures que el vulguin veure.
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada