divendres, 19 de juliol del 2019

NOU TREBALL DE WILCO A LA VISTA

AVANÇAMENT DISCOGRÀFIC

Després de treure un parell de discos, Warmer (2018) i Warm (2019) i editar una mena de memòries seves, Jeff Tweedy reuneix de nou a la banda per editar el que serà l’onzè treball dels nois de Chicago. 


Ha d’haver més amor que odi, no? Però no sempre tinc aquesta sensació. En qualsevol cas, estic començant a pensar que des de la comoditat que em transmet aquesta equació no em sento amb masses forces per a ser la millor versió de mi mateix’. I sobre la cançó que avança, diu ‘suposo que és una mena d’advertència cap a mi mateix, en quant a que SÍ, l’amor SÍ ESTÀ A TOT ARREU, però COMPTE! No puc deixar que aquest sentiment m’absolgui de la meva responsabilitat per a generar més amor’. Crec que ens vol liar. 


I sobre el disc en general, Tweedy reflexiona ‘d’alguna manera, és una oda sobre aquesta sensació cada vegada més forta d’autoritarisme, i una cosa per a la que val la pena lluitar, és la teva llibertat de continuar content encara que tot se n’estigui anant a la merda’. Aquí torna a entendre-ho. Es dirà Ode To Joy i sortirà aquest octubre via el seu propi segell, dBpm Records



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada