dimecres, 24 de juny del 2020

MARK GARDENER ENS EXPLICA INTIMITATS

EDITA UN SENZILL AMB COL·LABORACIÓ AMB 2SQUARE DE TELEPOPMUSIK

ALTRES REGISTRES

Les coses a vegades van soles. La vida campa per allà on vol, sense el control que ens pensem exercir sobre ella

Imagino que a Mark Gardener – encara que no li agradi, si és que no li agrada –  liderar una banda com Ride li comportarà a part de grans dividends, un cert pes per tot el que li aboquem. Imagino també, que d’aquí les seves explicacions sobre com han passat les coses: ‘Vaig acabar vivint a França durant quatre anys, experimentant un descans molt necessari. Era just el que em va receptar el metge! Vaig recuperar tot el que sentia que havia perdut després de Ride i els posteriors anys de festa a Oxford’. I continua: ‘vaig escriure Chained, reflexionant sobre la meva antiga casa allà a Oxford, que s’havia convertit en un club nocturn obert les 24 hores, quan la ruptura de la banda, i es va sortir de mare. Hi havia un amic que sempre apareixia amb algunes substancies. Jo intentava sortir-ne, però no era gens fàcil quan continuava entrant per la porta principal de la casa’. Així doncs, després de This Is Not A Safe Place el nou disc del 2019 i la corresponent gira dels renovats Ride, es sincera una mica amb el què va passar els anys entre mig de la separació i el retorn.

Enregistrat a París, en el petit apartament d’Stephan Haeri (o 2Square de Telepopmusik) a l’àrea d’Estrasburg-Saint Denis, Gardener desitja que a d’altres també els hi aporti una mica de pau allunyant-nos de la bogeria actual. Chaines està disponible a través del seu Bandcamp i d’altres plataformes que s’aniran anunciant. També estan previstes l’edició d’altres temes (desconeixem en quin format) fruit d’aquesta col·laboració, i que s’anunciaran aquest estiu.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada