dimarts, 28 de maig del 2013

PREMIO PRINCIPITO DE ASTURIAS 2012

 
M’estaré fent vella?
Si és així, espero ser-ho d’aquelles que en diuen encantadores. Me n’adono que estic sent més rondinaire de l’habitual i sospito que és per això, encara que la vida, sota el meu prisma segurament equivocat, a vegades m’ho posa fàcil per rondinar. Com un degoteig, de tant en tant, des de les tronades jerarquies de l’aparell estatal, van premiant a persones. I a vegades, aquesta persones son homes o dones de qui esperes alguna cosa, potser una mica d’integritat, des del meu prisma, és clar. I qui espera, desespera. Recordo a alguns dels premiats com Doris Lessing, Woody Allen, Miquel Barceló, Bob Dylan o Leonard Cohen, que van aportar-me aquesta mica de disgust. Aquest any van per Annie Leibovitz. Una veritable llàstima. Si més no, pel meu propi desesper.
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada