diumenge, 5 de maig del 2013

XV FIRA INTERNACIONAL DEL DISC DE BARCELONA ( 2 )

Amb el permanent estat de sorpresa que em provoca observar-ho i el perpetu dubte de saber si m’he de sentir afortunada o no, anava camí de la Fira contant els festivals que, de moment, hi ha programats per aquests propers dies i mesos, des de l’incatalogable Primera Persona d’ahir i avui, fins el darrer incorporat amb un nom extraordinari, Bona Nit Barcelona.
 
 
 
 

En mig de l’habitual ambient distés, cadascú a la seva bola, sense aclaparaments de cap tipus, vaig tenir una visió talment com si se m’aparegués la Verge de Lourdes. Mai havia vist allò en cap Fira de la ciutat. Ben classificats, per segells, Sarah Records, Cherry Red o Creation, discos de Felt, Moose, Talulah Gosh, The Orchids o Divine Comedy. Era veritat o encara estava sota els efectes del cafè amb llet? No em vaig poder estar de preguntar-lis de quin planeta venien.
 
 
 

I a la propera edició, potser haurien de repensar-se el tema concerts, únic moment poc afortunat.

Iguana’s Suicide – 19,30
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada