diumenge, 22 de juny del 2014

RONI HORN - DORMIA TOT COM SI L’UNIVERS FOS UN ERROR

(títol extret del LIVRO DO DESASSOSSEGO – FERNANDO PESSOA)
 
FUNDACIÓ MIRÓ – FINS AL 28 DE SETEMBRE
 
ART – INSTAL·LACIONS – DISSENY
 
“Tot va començar amb el meu nom, que no és d'home ni de dona. Mirant enrere, em sembla que la meva identitat al complet es va formar al voltant d'aquest fet, de no ser ni una cosa ni l'altra: ni home ni dona. Jo no encaixo amb aquestes identitats singulars i potser per això tinc l'opció d'expressar-me amb tants llenguatges diferents”. 
 
Amb aquesta claredat és com s’expressa Roni Horn, que des d’aquest divendres exposa algunes de les seves obres a la Fundació Miró.
 
You are ahe Weather
 
Nascuda a Nova York i amb un peu allà i un altre a Islàndia, diu que no treballa per fer exposicions, sinó que les obres les guarda i quan ha d’exposar, tria i les treu del magatzem.
 
Per aquí ha seleccionat un conjunt d’instal·lacions escultòriques, de sèries fotogràfiques i de dibuixos dels darrers 20 anys que no deixen indiferent, posant al visitant a treballar el conscient i l’inconscient per descobrir tot el que d’una forma tan subtil, elegant i misteriosa ens vol dir.
 
 
Rings of Lispector
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada