dilluns, 10 d’agost del 2020

SILVERSUN PICKUPS VIATGEN AL PASSAT...DE QUAN ERA “NORMAL”

COVER

No estava segura del què volia ser, llavors vaig veure a Boy George i em vaig dir: Això seré, una estrella pop

Eren paraules de la Martona, coneguda com Martika. Va gaudir d’una exitosa carrera amb poc més de dos anys. Va ser tan ràpida de pujada com de baixada. El 1988 feia el salt. Toy Soldiers va ser el segon single, previ a l’àlbum de debut. El 1991 amb el segon disc i de la mà de Prince, curiosament la cosa va afluixar, per acabar fonent-se en el firmament de les estrelles, tal com va voler ser, però una de fugaç. Jo vaig sentir el mateix i ho vaig provar quan vaig veure el Gabaldà. Però tampoc em va funcionar. De la cançó, no en vam tenir prou amb la versió en anglès que en va fer una en espanyol i una en japonès.

 

Uns altres que s’estoven i miren cap a les seves infanteses son Silversun Pickups. El quartet de Los Angeles van enregistrar aquest tema a principis d’any amb Butch Vig a la producció. Ara, animats per la nova normalitat passada la primera onada de histerisme, l’editen en 7”. El vídeo ha estat dirigit per Claire Marie Vogel i Aaron Hymes. Tot un clàssic de la ràdio-formula dels vuitanta. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada