dimarts, 26 d’agost del 2025

ON HI HAGI UN BON COMBINAT

IVORY DAZE – “CHLORINE”

A LA VISTA

No es distreuen. Ivory Daze fan seva l’actitud del no m’atabalis i recuperen l’apatia i el desencant de finals dels 80 sense que se’ls mogui una pestanya.

Es van formar a principis de 2022 a la ciutat de Lincoln, NE. Son Isahen Harms (veu, guitarra), Van Foster (baix) i Maeve Nelson (bateria). Es van auto-editar una mena d’EP (format aire) que es deia Doing Just Great el maig de l’any següent d'establir-se. 

No ens enganyem. Son la viva influència del grunge. Guerreres melodies de tonada enganxosa que parlen del genial que som i tot el be que fem, sobretot amb les obres de caritat.


Han anunciat que a mitjans d’octubre treuen un nou EP, via Quiet Panic, i aquesta vegada sí que el podrem palpar. Es dirà Chlorine i inclourà 5 noves cançons on refugiar-nos del soroll exterior. Han compartit aquest tall, IV League del que Isahen Harms ha comentat a punknews: ‘Aquesta és una cançó molt important per a mi. La vaig escriure en un moment molt especial de la meva vida. A més, com a banda creiem que és la introducció perfecte al nostre nou so i direcció. Combina l’estada al teu bar preferit i un tequila. La vam fer amb la intenció de fusionar elements blast-beats amb el pop’. Ivory Daze sap fer combinats com els d’abans.  






                          

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada