dissabte, 3 de maig del 2025

INVITACIÓ A SEGUIR-LA

REB FOUNTAIN – “HOW LOVE BENDS”

NOU REGISTRE

En una mescla de Chan Marshall i Nick Cave després de prendre’s un Diazepam. Des de Tāmaki Makaurau/Auckland, Reb Fountain torna a sorprendre’ns.

Va sortir el març en format immaterial però finalment, a principis de maig estarà disponible en preciós vinil via Fountain Records i Flying Nun Records. Per aquest disc ha comptat amb Dave Khan (guitarra, teclats), Karin Canzek (baix) i Earl Robertson (bateria). Es diu How Love Bends i representa que és una exploració carregada d’emocions del concepte amor.

(fot Chris Sisarich / Supplied)

L’amor pot ser una trucada a mitja nit, anar al darrere d’algú que acabarà fen-te trossets o un viatge al·lucinant a qualsevol lloc. L’amor pot contenir-se, reprimir-se o anhelar tant com salvar-se, alimentar-se, és com una mesura de la nostra comprensió o del perduts que estem’ ha deixat anar Fountain en un comunicat. La cosa més complexa que existeix. L’artista de folk-noir, malgrat alguns matisos foscos, ens presenta el disc com una font d’alliberament. ‘La forma en que percebo el món i a mi mateixa, canvia amb el temps en la mesura en que estic disposada a permetre el canvi’. Això no es diu auto-control?


Serveix d’exemple aquest He Commands You To Jump Into The Sea. Una pista que evoca cançons de l’estil de Leonard Cohen o Patti Smith a base d’una lletra reflexiva, parlada, i un ritme constant. #Si hi ha algú aquí interessat en estimar-se a si mateix com estimaria a Déu, que em segueixi / Si crides al paradís i no pots entrar perquè està sota el gel, segueix-me / Hi ha un vaixell que podria portar-nos enrere en el temps, al lloc exacte en el que estàvem vius, segueix-me#. A què estem esperant?





           

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada