divendres, 27 de setembre del 2024

ELS CÍTRICS DEL CARIB

PHOEBE RINGS – “PHOEBE RINGS”

A LA VISTA

És important que ens relaxem. Una bona manera? Deixar-se portar per la música de Phoebe Rings.

Son un cuarteto d’Auckland que debuten amb aquest esperat EP homònim de sis cançons de suaus melodies dream–pop que els hi edita Carpark Records a mitjans d’octubre. Son la branca accessible d’Stereolab – fans declarats públicament– amb oscil·lacions que culminen en ecos i capes matisades per sons retro.

La banda la componen la pianista y compositora Crystal Choi, Simeon Kavanagh-Vincent (Lucky Boy) guitarra i sintetitzador, Ben Locke (Sea Views) al baix i Alex Freer (AC Freazy, Tiny Ruins) a la bateria. Choi, d’ascendència coreana, es va mudar a Nova Zelanda el 2000 on va pensar en formar Phoebe Rings, ansiosa per trobar una sortida després d’acabar els estudis de jazz. ‘Em vaig cansar del jazz. Simplement ja no m’omplia aquell so’ i afegeix ‘el dream–pop s’adapta més al circuit cap a on em vull dirigir’.


El disc és una carta d’amor a algunes de les influències de la banda: les pel·lícules d’animació de l’Studio Ghibli, la Bossa Nova, les balades i literatures coreanes... i Stereolab. I com que en la música és millor callar i escoltar, aquest Daisy, el primer single que van compartir amb vídeo inclòs, mostra aquest pop de somni, relaxat, amb sintetitzadors que aporten sobre la pell, la frescor salvatge de les llimones del Carib: #Quan estàs al meu costat, el món s’omple de margarides# canta Crystal Choi





            

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada