dilluns, 16 de juny del 2025

MIRAR ENRERE PER ANAR ENDAVANT

BIG THIEF – “DOUBLE INFINITY”

A LA VISTA

La venerada banda de Brooklyn, Big Thief, avisa de que te a punt un nou àlbum.

Respectant els tempos, ara sí, entre l’entrega d’un treball i un altre, és la represa des de Dragon New Warm Mountain I Believe In You de 2022. És el primer disc com a terceto després de la marxa del baixista Max Oleartchik l’any passat. L’han enregistrat a Power Station a Nova York al llarg de tres setmanes intenses de gravacions en viu i retocs mínims en jornades de 9 hores. Potser fitxaven i tot.

(fot Genesis Baez)

La producció va anar a càrrec de Dom Monks, habitual de la banda des de fa temps. El llançament anirà a càrrec de 4AD a principis de setembre.  Malgrat l’exhaustiu control que s’observa d’Adrianne Lenker, Buck Meek i James Krivchenia, van pensar que seria una bona idea convidar a uns quants músics i amics. Així s’hi escolten a Alena Spanger, Jon Nellen, June McDoom, Laraaji, Mikel Avery i Mikey Buishas, entre altres, tots ells influents músics de la línia inquieta.




Amb l’anunci, han compartit la pista que obre el disc, Inconprehensible, una cançó continuista, en la que Adrianne Lenker planta cara al futur amb base els records d’infància. Segons com, per prendre mal. Amb veu relaxada canta #En dos dies serà el meu aniversari i en faré 33 / Això no importa massa si ho comparem amb l’eternitat / Però m’agraden els números dobles, i també els senars / I tot el que vegi a partir d’ara serà nou#.

Al llarg de setembre, octubre i novembre estaran de gira per algunes ciutats nord-americanes. Entremig, el seu primer concert a Ciutat de Mèxic. A veure si després no podran tornar a entrar.







                        

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada