(diferents espais) BARCELONA
del 25 d’octubre al 4 de
novembre
DOCUMENTAL
Fa uns dies es van avançar alguns dels
documentals que formaran part de l’In-Èdit
d’aquest any que es pot conultar a la seva web només en espanyol. Ni en anglès ni, of course, en català.
Serà la setzena edició i aniran acompanyats com és habitual, de
les castanyes i els moniatos. Els vuit escollits son aquests:
If
Leave Here Tomorrow
(2018) d’Stephen Kijak sobre la banda de Florida Lynyrd Skynyrd i els seus tristos episodis com la prematura mort de
Ronnie Van Zant.
L7:
Pretend We’re Dead
(2016) de Sarah Price, una de les bandes que van obrir pas a les riot grrrl...
Ethiopiques,
Revolt Of The Soul
(2017) de Maciej Bochniak, documental sobre la generació de músics etíops de
finals dels 60 en els temps més que complicats de l’emperador Haile Selassie.
The
Go-Betweens: Right Here (2017) de Kriv Stenders, que aborda la carrera d’un dels
mites de la música australiana.
Here To
Be Heard: The Story Of The Slits (2017) de William E.Badgley, un magnífic
documental sobre la banda d’aquest trio de noies angleses que per passar a la
historia en van tenir prou editant aquell increïble Cut (1979).
Descent
Into The Maelstro: The Untold Story Of Radio Birdman (2017) de Jonathan
Sequeira, on a part de no mossegar-se la llengua explicant intimitats, hi ha
metres i metres de cinta amb imatges dels seus primers directes.
The
Rolling Stones, Cocksucker (1972) de Robert Frank, el tan polèmic documental sobre
la gira americana del 1972 o com passa quan vols que no es vegi alguna cosa i
ho acaba veient tothom.
George
Michael: Freedom’
(2017) documental fet per a la TV, narrada i co-dirigida pel propi cantant i
David Austin, aquest és, probablement, dels ‘només per a fans’.
A l’espera de tota la
resta, per a les més impacients, ja estan a la venda els abonaments.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada