NOU REGISTRE
Pel fet d’introduir-nos en un
paisatge terbolenc, no cal patir. Al final sempre s’aclareix per obra d’una
força misteriosa. I l’experiència s’ho
val. Japan Review ho tenen
claríssim.
El duo de Glasgow, iniciat per Adam O’Sullivan i ara compartit amb Genna Foden, tenen a punt el seu àlbum de debut carregat d’experiències noise-pop com a les que ens referíem. L’àlbum és Kvetch Sounds, que sortirà a finals de mes via Reckless Yes. Per començar, el títol fa referència al Pet Sounds dels Beach Boys. O’Sullivan es va empapar de les teories de Brian Wilson que fan al·lusió a ‘ignorar la tradició i deixar-se portar, de la mateixa manera que després ha fet Kevin Shields’ explica. ‘Crec que les bandes quan graven música és quelcom que no haurien de pensar-se gaire, sinó més aviat, anar a l’estudi, treballar i veure què passa. Segurament, si haguéssim gravat alguna de les cançons que van en aquest disc un altre dia, serien totalment diferents’ assegura O’Sullivan. ‘Sempre he pensat que l’èxit d’una banda, tracta més de reunir a les persones adequades, més que al músic adequat. La química i la connexió son molt més importants que el virtuosisme o la tècnica. Si t’avens i tens una ètica de treball i expectatives similars, la resta es resoldrà per sí sol’. A més de fer bona música, Japan Review han assolit el coneixement. Des de ja, deixebla seva.
#JapanReview #KvetchSounds #RecklessYes #NovetatDiscogràfica
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada