dijous, 22 de novembre del 2018

GENESIS P-ORRIDGE COMENTA EL SEU ESTAT


VIDES QUOTIDIANES

Els del New York Times han visitat a Genesis P-Orridge – és sabut de fa uns mesos que pateix leucèmia – al seu apartament del Lower East Side i per començar l’article, no son massa agradables que diguéssim: “G P-O has always been a provocateur of the body. Now she’s at Its mercy”.


Però les seves declaracions son de ment clara: “Ara estic estable, els meus nivells de sang estan a prop del normal. Amb el temps això es desestabilitzarà i es convertirà en terminal, però no hi ha manera de saber quan es produirà. Sent optimista, dos anys. Menys optimista, un, potser sis mesos”. Quan va saber-se el diagnòstic a finals de l’any passat, el seu amic Douglas Rushkoff va organitzar una campanya, GoFundMe, que ha recollit gairebé $55.000 per ajudar amb les factures. “Em vaig adonar, per primera vegada, de la quantitat de persones que volen que et quedis. Ha sigut maco de descobrir. Quan tens una malaltia terminal com aquesta penses en les coses que deixaràs i només sé veure que espero que ajudi a la gent a adonar-se que pots fer de la teva vida el que en vulguis i com vulguis, i fer-ho tan interessant com et sigui possible”.

Té molt clara també quina és la nostra realitat: “M’agradaria quedar-me, perquè és fascinant això. Tenir un cos físic és un luxe que sovint no el valorem i molta gent ho desaprofita”. Somrient per sota el nas va afegir: “No l’he malbaratat. L’he utilitzat tot el que he pogut”.

Genesis P-Orridge a Benin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada