divendres, 30 de novembre del 2018

KEN STRINGFELLOW NO PARA QUIET


PER APRETAR A CÒRRER

Divendres que ve, Ken Stringfellow, – jo també he pensat, potser n’hi ha un altre que es diu igual – oferirà un concert, acústic, al restaurant Plata Bistró del carrer Sepúlveda formant un pack amb el sopar, és a dir, tot junt. No s’hi val per separat. O sigui, trucar i dir: ‘no és que a mi només m’interessa el concert’, o només el sopar i intentar convèncer el maitre dient: ‘és que m’és igual qui posi la música d’ambient’, no, això no s’hi val.

El músic ens té acostumades a seguir-li la pista amb intensitat, ja sabem que és molt prolífic, manté una gran activitat, diversa i a vegades molt gratament personalitzada, en locals petits i fora dels habituals. Semblant a això del Bistró, que jo sàpiga, no fa gaire ja va fer alguna cosa comparable per a una cadena d’hotels.

Coca cruixent d’escalivada i anxova
Russa de txangurro
Tàrtar de gamba, bambeta i panxeta
Tac de reig
Galta, moniato i vainilla
Tatin de mango, coco i pebre Jamaica
Vi o cervesa
És el menú.

No se per on agafar-ho. Potser no s’ha d’agafar per en lloc. Potser son amics. Potser és el futur de la música. Potser millor no dir res.

Ja m’ho imagino: ‘siusplau, ara quan acabi amb Dream All Day, em pot portar una mica més de galta?

A 2/4 d’11 i per 55€

(fot Stephen McGill)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada