divendres, 4 de gener del 2019

CHRISSIE HYNDE, ARTISTA COMPLETA


MENCIONS APART

Diu ‘agraeixo a la meva estrella de la sort que cada dia puc tocar la guitarra i si vull pintar, pinto. No vull res més.’ Doncs sí, ja li pot agrair. No hi ha masses persones amb aquesta fortuna. Chrissie Hynde, aparca els discos i acaba de treure un llibre recull d’aquestes pintures, Adding The Blue, editat per Genesis Publications.


Sempre vaig pensar que em posaria a pintar, però el rock’n’roll si va interposar i era més divertit. Després van venir els fills i un cop van fer la seva vida i vaig trobar el lloc adequat on poder estar sola i pintar sense interrupcions, vaig poder dir-me: ara és el moment’.

Ha estat en un grup, ha sigut mare, ha escrit un llibre i pinta. Haurà plantat l'arbre?                           
    
            




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada