PROMOCIONS INQUIETANTS
La cançó és insofrible.
Podria perfectament formar part de la graella de sortida d’un Primavera Sound. Però The Weeknd s’ho ha empescat perquè en parlem... i a sobre treure una pasta.
Com si no en tinguéssim prou
amb l’aspecte que va agafant el mundillo del pop, semblant a una competició de
‘a veure qui és més freaki’, el
músic Abel
Makkonen Tesfayealies, The Weeknd, planta el seu nou senzill en una serra circular.
El cantant
canadenc, en col·laboració amb el col·lectiu d’art hypebeast MSCHF amb seu a
Nova York, han premsat el darrer single Out
of Time, del seu darrer àlbum Dawn FM,
en una placa de serra, això sí, adaptada per a la majoria de tocadiscos. És d’un color
vermell brillant, amb grafismes tant del músic com del col·lectiu. Adverteixen
a l’usuari que ha de vigilar de no prendre mal. Es veu que ve amb els cantells
molt afilats, un diàmetre algo més gran del normal i de més pes, al tenir els
surcs d’acer revestit en coure, de manera que pot fer patir el plat i l’agulla.
Se’n van fer una tirada de 25 unitats, que es van vendre en una subhasta que va durar 24 hores a principis del mes passat. El preu de sortida era de 1000 dòlars. Així, un cop passat el temps corresponent, els 25 millors postors, van tenir el premi. A la resta de participants, se’ls hi va tornar la pasta i cap a casa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada