diumenge, 24 de febrer del 2013

MINIFESTIVAL

18è. FESTIVAL DE MÚSICA INDEPENDENT DE BARCELONA

ESPAI JOVE LES BASSES – BARCELONA
23 – 02 – 2013

L’ambient del carrer era gèlid i molt fred mentre caminava ansiosa per arribar a Les Basses. Tot un exercici d’entrega musical. A dins, la gent d’Ultra-Local Records venent discos, bons preus a la barra i els músics passejant entre els que hem anat a escoltar-los. Sí, difícil de creure. No, no vaig arribar a veure The Trees i, vist el que va passar posteriorment, la veritat és que em va saber greu. 

La sensibilitat d’Ana Franco, veu de coffee&wine, em va deixar estovada per a tota la nit. 

Els castellonencs Pleasant Dreams van enganxar a tot Déu amb el seu pop vitalista hereu d’en Pep Laguarda i companyia.

Amor de Días, o el tàndem Lupe Núñez i Alasdair MacLean, distants entre ells com propers a la bellesa pop, potser ja és això. 
 
Sensacional el set de Les Atxes, tal com escrivia ahir, son la proba de que la millor música del país està passant de puntetes. 

L’aparició de The Primitives, amb Tracy Tracy al capdavant, amb els clàssics, Thru’ The Flowers o Crash van desencadenar l’eufòria. 
 
 
I de nou cap a casa, prou satisfeta, encongida pel fred però amb les orelles ben calentes.

No, no em vaig quedar per veure Xiu Xiu Plàstic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada