dissabte, 23 d’abril del 2016

SOMRIENT I PICANT DE MANS

RUMIAMENTES I BARRINADES


'Ahir mirant els titulars del 3/24 em diuen que el nou disc dels Manel és ja el més venut a tota Espanya. M'he mirat la llista de Promusicae i sí, figura en el número 1. Però no és encara ni disc d'or (20.000 còpies). És a dir que potser només estem parlant de que la multi (Warner) i la seva distribuïdora han col·locat uns quants milers de còpies a les grans superfícies, en essència. Perquè d'això es tracta. La campanya de màrqueting/promoció d'un producte comercial com aquest necessita fer-nos creure coses com aquesta. Que és el disc més venut quan en realitat només és el disc més comprat per grans superfícies. Ara veurem però si l'acaben venent al consumidor o no, i s'acaben menjant amb patates la majoria de còpies que no vendran, i llavors només en uns mesos l'oferiran d'oferta per a desfer-se de l'stock sobrant.'

El senyor Albert Mestres, en la seva pàgina de facebook, penjava a mitjans de setmana aquesta interessant reflexió per informar de la desinformació practicada tan tranquil·lament per una televisió pública que, a més, es vanta d’explicar-te tot ‘el que vols saber’.

Home, tot, tot...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada