RUMIAMENTES I BARRINADES
'Ahir
mirant els titulars del 3/24 em diuen que el nou disc dels Manel és ja el més venut a tota Espanya. M'he mirat la llista de Promusicae
i sí, figura en el número 1. Però no és encara ni disc d'or (20.000 còpies). És
a dir que potser només estem parlant de que la multi (Warner) i la seva
distribuïdora han col·locat uns quants milers de còpies a les grans
superfícies, en essència. Perquè d'això es tracta. La campanya de
màrqueting/promoció d'un producte comercial com aquest necessita fer-nos creure coses com
aquesta. Que és el disc més venut quan en realitat només és el disc més comprat
per grans superfícies. Ara veurem però si l'acaben venent al consumidor o no, i
s'acaben menjant amb patates la majoria de còpies que no vendran, i llavors
només en uns mesos l'oferiran d'oferta per a desfer-se de l'stock sobrant.'
El senyor Albert Mestres, en la seva pàgina
de facebook, penjava a mitjans de
setmana aquesta interessant reflexió per informar de la desinformació practicada
tan tranquil·lament per una televisió pública que, a més, es vanta d’explicar-te
tot ‘el que vols saber’.
Home, tot, tot...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada