dissabte, 2 de febrer del 2019

McGEE ATTACK

VIDES QUOTIDIANES

El guru musical exposa les seves darreres reflexions: ‘La nova musica de guitarres torna a ser genial i em sento de puta mare’.

Muntat dalt de la seva nova locura Creation23, fundada com sabem l’any passat, McGee posa en marxa definitivament la maquinaria. ‘Lo important és que la musica de guitarres és bona altre vegada, però els mitjans de comunicació principals no les volen. Edito això perquè m’encanta el rock’n’roll’. Apart dels seus, va citar-ne varis, ‘mira al teu voltant, Idles son refotudament genials, Fontaines DC son refotudament genials, Shame és la millor de totes aquestes refotudes bandes’.

McGee en una imatge recent per a un programa de televisió

Creation23 ha llançat un single de Rubber Jaw i la setmana passada va treure Super Cool Time de Juggs. Al llarg d’aquest 2019, McGee espera editar 10 singles més. ‘Soc un home vell, però estic com una puta cabra un altre vegada. Tots aquests son nens de 22 i 23 anys. Els Juggs son una mica electrònics.Com uns Beastie Boys i Lil ‘Peep. Son refotudament moders. Pots pensar, “oh, son com uns Pet Shop Boys punky”, però son molt més retorçats que això. son l’electrònica punk. Mira el vídeo, els importa una merda. El punk està viu i ben viu el 2019’.

Sobre els grups que li envien les seves maquetes diu ‘m’ha d’agradar la música, però estic obert a tot. A vegades la musica no és punk, però els membres sí ho son’. Aquí m’agrada. I afegeix ‘en lloc de dir “canviem el món”, veiem a on ens porta el viatge’.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada