divendres, 30 d’agost del 2013

CASSETTE STORE DAY ( 2 )

Perquè ens emparrem en anul·lar suports? Amb una mínima sonoritat Fidel, el cassette és el format més versàtil que existeix. Fa uns dies ja escrivia sobre el CASSETTE STORE DAY, però l’actualitat sobre la jornada va deixant anar més detalls, com que aquell dia – el 7 del mes que ve – més de 50 bandes (Flaming Lips, Animal Collective, etc.) llançaren algunes exclusives en el mític format. Em continuo preguntant si per aquí s’animarà algú.
 
 

Alguns comentaris sobre el cassette, de musics intel·ligents:  
 

"Es poden tirar a la gent, i no es trenquen”.
- Matt Flag dels Fair Ohs

“Moltes de les relacions que una persona pot tenir als 15, 16 o 17 anys, es basen en les cintes de cassette. És impossible tenir una relació romàntica amb un arxiu zip adjuntat en un correu electrònic”.
- Gareth Paisey de Los Campesinos!

"Els cassettes són el format d'àudio més popular".
- Mat Lewis dels Grape Soda

"Els CD rasquen i salten. Els vinil només els pots escoltar a la teva sala d'estar. Tinc una cinta de Fleetwood Mac que li ha vessat una tassa de cafè al damunt i el cassette té almenys vint anys”.
- Beckett Hills dels Sur

"És barat i el pots reutilitzar”.
- Sam Ray dels Teen Suicide

"La cinta és un instrument i alguns enregistraments només sonen bé en cassette”.
- Jason Sigal dels Lame Drivers

"No hi ha res com el so d'una cinta vella sonant al teu cotxe. Tenen aquesta característica, la qualitat una mica sapastre. Es cuiden de dir la veritat sobre mi”.- Jonathan Clancy dels His Clancyness

"Una vegada vaig sortir amb una noia en plan Mazzy Star i coses així de dolces. Era súper cursi. No em podia creure que ella em donés alguna cosa així. I ara tenim dos fills. Ella em va regalar una cinta amb una barreja de temes i jo li vaig fer un nadó.”
- Louiche Mayorga dels Suicidal Tendencies
 

"No són la millor manera d'escoltar el so , però m'agraden com objectes”.
- Stephen McRobbie dels Pastels

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada