dijous, 12 de desembre del 2013

PIXIES AMB NOVA BAIXISTA

MÚSICA
 
Desconec el sentit de continuar i a més anar canviant de baixista com qui canvia de sabates. Fa més de 20 anys van treure 4 discos irrepetibles i no escriuré el que penso del que estan fent ara. 
 
Kim Shattuck, arran de la seva sortida, ha comentat que “ens vam acomiadar a l’aeroport i al mati següent el mànager em truca i diu ‘la banda ha pres la decisió d’anar amb una altra baixista’” i especulant possibles causes afegeix “estàvem tocant a Los Angeles on em vaig emocionar un pel massa i baix saltar cap al públic. Quant vam sortir de l’escenari el mànager em va dir que allò no ho tornés a fer. Li vaig preguntar si era per la meva seguretat i em va dir, ’no, per què els Pixies no ho fan això’. Hauria preferit que m’ho haguessin dit a la cara, encara que son bona gent. Continuo sent fan dels Pixies”.
 
Ja s’ha confirmat el nom de la nova baixista. Serà Paz Lenchatin, que ha tocat amb A Perfect Circle i la banda de Billy Corgan.
 
Noia, molta sort.
 
 
Paz Lenchatin
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada