Podem crear icones pop a partir d’una sèrie
de patrons que tenim i que utilitzem com a referències de funcionament diari.
Aquí rau la gràcia d’aquest patrimoni cultural, que podem fer-nos-el a mida del
que creiem més convenient per a la nostra supervivència. Hi ha persones que d’una
manera més o menys predisposada es mostren com exemples perfectes d’aquestes
pautes. A partir de la forma en que viuen, es comporten o es relacionen generen
el substrat que farà que emergeixi esplèndida. Courtney Love, amiga d’aquest símbol de la generació X, un cop va dir: “No
ets ningú en el món de la música fins que has lluitat amb mi o fins que et
fiques al llit amb la Winona”.
(The Face – 1994)
(David Pirner – 1994)
(Samarreta – 2001)
(Meg White - 2003)
Noia amb multitud de referències en el món
cultural pop, una d’elles és l’apareguda en forma de tall al debut de Drop Nineteens, una formació de Boston que
tot i disposar d’una curtíssima vida es va fer amb un lloc destacat dintre de
les bandes de shoegaze. L’àlbum, aparegut l’any 1992, conté
inevitables referències a bandes com Ride,
My Bloody Valentine, Slowdive, The Swirlies o Nightblooms
per citar-ne algunes. Música com aquesta va fer que els esdeveniments succeïts
a Barcelona aquell fatídic any, fossin més fàcils d'engollir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada