divendres, 28 de setembre del 2012

DANIEL JOHNSTON – VISIONES SIMBOLICAS

ESPAI CAJA MADRID 
PÇA. CATALUNYA – BARCELONA 
 
La setmana passada vaig passar per la sucursal de Caja Madrid, no sense certes reticències i ganes de bescanviar la pela. Diguem que el lloc no és, com em deia un bon amic, el més adequat per a un geni de les seves característiques. No lliga ni que ens esforcem molt. Però un cop m'embarco de ple en l’exposició, em passa el mal de ventre. Mentre observo els dibuixos – que son una part de la col·lecció de Jeff Tartakov, ex-mànager de Johnston – intento transportar-me al cap d’aquest home capaç d’expressar-se fantàsticament, també amb un simple llapis, un bolígraf o un retolador. Encertadíssima l’opció de poder escoltar algunes de les seves cintes primeres mitjançant uns cassettes portàtils de l’any de la picó.
 
Munster Records ha llançat una capsa amb 6 LP’s recopilatoris amb el nom d’History Of An Artist i com a postres hi ha programades varies actuacions. Estic preparada per la de The Missing Leech del 17 d’octubre amb algun que altre convidat sorpresa.
 
(lona del col·lectiu La Camorra fet per a l’ocasió)
  
  
(la granota Jeremiah en tub de neó)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada