MEATBODIES – “FLORA OCEAN TIGER BLOOM”
A LA VISTA
Les persones
creatives i que fan coses, mai parlen bé de les seves obres passades. Sempre
les acaben insultant.
‘L’últim disc va ser més aviat una versió
animada de qui érem: simples, sense aprofundir en els conceptes importants’ explica Chad
Ubovich. El que dèiem.
Però l’home
te el cul pelat de fer directes i música sol i amb d’altres com Ty Segall i la seva banda, els FUZZ. El seu vaixell insígnia però, és Meatbodies, el que li ocupa el major
nombre d’espai en el cap.
El 2014
va treure un primer àlbum, després, el 2017 va venir Alice i després la patacada. ‘Era
com si el cotxe s’hagués quedat sense gasolina en mig de la carretera i saps
que encara tens un llarg camí per davant’. Es va mig retirar en un forat de
Los Angeles, intentant fer un reset.
‘Vivia com un vampir tret d’un còmic,
ensopegant per la ciutat amb la gent i tractant d’oblidar’ explica Ubovich. Finalment i amb la
col·laboració de Dylan Fujioka, entre
el 2018 i 2019 va posar en marxa la producció d’un nou disc, però per
discrepàncies amb l’estudi es va aturar a mig fer.
Durant
el patètic 2020 i per matar el temps, acompanyat de Fujioka, recuperant el temps mort i les gravacions, van enllestir ‘l’àlbum perdut’, 333. Problemes de salut relacionats amb substàncies varies i canvis
dràstics a la seva vida diària, el van portar a un ingrés hospitalari. La
recuperació va passar per una nova gira amb FUZZ per motivar-se, cosa que va funcionar. El retorn va ser
triomfal, piles recarregades i concentrat en treure Flora Ocean Tiger Bloom. Va mesclar l’àlbum ell mateix en el nou
estudi Magic Garden i el disc està
acabat. Sortirà amb In The Red Recordings
la segona setmana de març en format de doble LP.
L’àlbum
desfila per assumptes relacionats amb l’amor i la pèrdua, el derrotisme, l’hedonisme,
les alteracions de la realitat i moltes més coses d’aquestes. Ha tingut temps.
‘Meatbodies mai ha sigut una màquina de fer xurrus,
però també és cert que volia fer alguna cosa més profunda. Després de tot el
que m’havia passat. Amb la sensació de vuit, vaig voler fer música que estigués
més allunyada de les coses, cançons que tinguessin a veure més amb la
transmissió de sentiments’.
Ha compartit un parell de temes fascinants. El trepidant Hole i fa una setmana aquest Move del que diu: ‘Volia fer una cançó hipnòtica per conduir i que semblés una mica perillosa. Hi ha una energia innegable’. Com diu la nota de premsa, Ubovich s’enfronta a les probes de sobrietat, redenció i reinvenció, tot mentre literalment aprèn de nou a caminar i a tocar. Com d’aquí un temps en digui pestes, ni haurà per matar-lo.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada