divendres, 5 d’abril del 2013

TAN BÉ QUE ANÀVEM

CARLES FLAVIÀ I JAUME SISA
 
LA SECA – ESPAI BROSSA
 
En Sisa fa uns anys es declarava fill d’Antonio Machín i realment encaixa, per què el mateix que representava el cantant cubà pels meus avis, representa ell per a mi. És aquell cantant que ha estat  present, i ho continua estant, tota la meva vida i que la seva veu i entonació em transporta com una olor particularment forta a tot un reguitzell de vivències. A més, la seva parella d’escena, en Flavià, amb el seu sarcasme abocat als fets quotidians – excel·lent el fragment sobre les vídues –   arrodoneix l’experiència. 
 
Em vaig quedar amb les ganes de saber si realment la cançó Allà On S’Amaga El Sol que interpreta el mestre del Poble Sec a mig espectacle com la seva primera composició, ho és realment.  
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada