dijous, 24 de setembre del 2020

JONI MITCHELL ARCHIVES VOL. 1

EDICIONS ESPECIALS

Estem de sort. L’essencial Joni Mitchell ha decidit per fi ensenyar les vergonyes

Al decidir-se va declarar: ‘Ummm.. les primeres coses... no hauria de ser una snob al respecte. Durant molt de temps m’enfadava quan em penjaven l’etiqueta de cantant folk. Ho vaig escoltar i... va ser molt bonic. Em va fer perdonar els meus principis. Jo sí era una cantant folk’.

De moment s’ha anunciat l’edició per finals del proper mes, d’una primera entrega amb el nom de Joni Mitchell Archives Vol.1: The Early Years (1963 – 1967). Una capsa que recull composicions inèdites i versions fins ara no disponibles. Son cinc CD’s amb sis hores de material  i un llibre de 40 pàgines amb converses entre ella i el llavors periodista Cameron Crowne. Entre autèntiques peces de museu, trobarem una versió de Sugar Mountain del seu amic Neil Young o, amb el que es tanca l’edició, una impressionant actuació en un club nocturn a Canterbury House d’Ann Arbor a Michigan el 1967, que serà editat individualment també en vinil de 180 grs. en una edició de 10.000 unitats, via Rhino Records. En següents llançaments anirà venint material corresponent als seus 50 anys de carrera.

Com a promo s’ha llançat aquesta versió de House Of The Rising Sun enregistrada el 1963 a l’emissora de ràdio CFQC AM de la seva ciutat natal a Saskatoon quan tenia 19 anys. Ara en disposa 76.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada