PRODUCTE
DE PROXIMITAT
Finalment
i per evitar que l’assumpte acabi sent com cada any motiu de debat als platós
de les televisions més pretigioses, des de les altes instancies de Barcelona,
S.A. s’ha volgut revisar el tema.
Així, des
dels despatxos de la regidoria de cultura de la plaça de Sant Jaume i l’Agrupació d’Agències de Viatges de
Barcelona (AAVB) amb el suport de l’Associació
d’Hotels (AH) i Residències d’Estudiants,
Estudiantes i Estudiantis (REEE), han acordat una trobada amb el director
del Billetera Sound i el propietari
del fons d’inversió que gestiona el monopoli.
La
trobada, que es durà a terme a la mateixa ciutat de Barcelona, fonts properes han explicat que serà en un bar del
barri xino, per copsar el grau de proximitat ciutadana amb el macro-event. A
sobre de la taula es posarà en qüestió el desmesurat creixement de la festa i
els consegüents negocis en paral·lel que s’han observat, a la vegada que es
prendran mesures per recuperar l’esperit inicial.
Així mateix, es farà arribar una proposta a tots els participants a l’àpat, perquè considerin, des de la seva reconeguda generositat, que per cada concert programat en un parc de gestió pública, hagin de programar-ne 10 en una de les sales que han tancat a conseqüència de la seva visió altruista.
FELIÇ DIA DELS INNOCENTS
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada