divendres, 25 de juny del 2021

SOCCER COMMITTEE, DEIXA QUE LES COSES PASSIN

NOU REGISTRE

Les cançons de Mariska Baars tenen la força de l’inesperat. Després de sC, el seu segon àlbum, editat el 2007 i muntanyes de col·laboracions, ens sorprèn amb aquesta meravella en 10” que inclou 8 talls en una perfecta aliança amb l’atzar més poc atzarós.

Soccer Committee es va posar en marxa cap el 2005, amb només la seva veu – i un esporàdic tàndem amb un baixista – mentre que altres persones feien els arranjaments. Entre els dos discos, treballar i estudiar la va deixar apartada per un temps, tot i que sempre trobava algun moment per anar composant. 

Actualment viu al petit poble de Kekerdom, a la seva Holanda nadiua i en una entrevista per It’s Psychedelic Baby  explica: ‘Vaig sentir que havia de grabar i produir la meva música jo mateixa aquesta vegada i em vaig divertí molt. Anhelava, poder prendre totes les decisions, des de l’enregistrament fins a la mescla. Tenia clar que ho havia de fer des de casa jo mateixa’. El disc va sortir dilluns passat via Morc Records en una preciosa funda serigrafiada amb un dibuix de la pròpia Mariska Baars i dissenyada per Rutger Zuydervelt. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada