dissabte, 26 de febrer del 2022

YOUNG PRISMS, HO REPRENEN ON HO VAN DEIXAR

NOU REGISTRE

Es sol dir que tot torna, però en el cas del shoegaze no és cert, perquè mai ha marxat, del tot.

Com els franciscans Young Prisms que, formats el 2009 i amb dos àlbums editats per Kanine Records el 2011 i 2012, semblava que eren una banda de les que fan batibull i desapareixen per no tornar. I no. El seu retorn, encara que deu anys després, respon pel nom de Drifter i, justament, com explica la banda, ‘el sentim com un tornar a casa: a mida que sents la influència de que vas fent anys i no necessàriament de la forma en que et pensaves’.

Quan ho van deixar, va ser perquè uns es van dedicar a altres projectes (Seapony, Trailer Trash Tracys), o perquè Jordan Silbert canvia de pis i marxa de San Francisco a Nova York, o Stephani Hodapp i Giovanni Betteo es fan parella. Ara, amb la constatació de la permanència del gènere, han cregut interessant formar-ne part físicament.

(fot Jared Silbert)

Segons Hodapp, Self Love, la nova cançó que acaben de compartir, ‘parla de coses molt intimes, reflecteix la meva tendència a l’aïllament, una cosa que em van inculcar de petita’. Recorda també quan als seus 26 anys, es trobava a San Francisco sense cap treball ni ingrés: ‘Havia  de fer alguna cosa i amb els dies em vaig donar compta que la base de tot, era tan sols la meva relació amb mi mateixa’. Gravat de juny de 2020 a febrer de 2021 amb producció de Shaun Durkan (Weekend, Soft Kill), sortirà a finals de març via Fire Talk



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada