DINÀMIQUES DE MASSES
Els temps canvien. I les persones. I les maneres de funcionar. I d’entendre la vida. I canvia Carnaby Street, i com! I canvien els Rolling Stones, encara que els de marketing diguin que diguin que no
La maquinaria ‘stoniana’ no en te prou en mantenir unes gires que cada vegada semblen més increïbles. Ara, com si fos un equip de futbol tipus ‘més que un club’, obren, en el que un dia va ser eix vital del swinging London, botiga. Serà el 9 de setembre de la mà de Bravado, la companyia que gestiona el merchandising d’Universal Music Group i es dirà RS No.9.
Què hi vendran? Doncs tot el relacionat amb ells i d’amics que s’apunten al carro: una cristalleria amb Baccarat Fine Crystal – una empresa francesa que cotitza en ‘borsa’ – que portarà gravada la famosa llengua, bufandes de The Soloist (es referiran a Takahiromiyashita Soloist?) o barrets i gavardines dels suecs Stutterheim. Es presentarà també l’Stones Red, el color oficial de Pantone, el vermell que suposadament estan utilitzant des de temps ja remots i que per celebrar-ho figurarà en una col·lecció incloent un vinil d’edició limitada de no se sap de quin àlbum.
‘El Soho sempre ha encapsulat el rock’n’roll, per lo que Carnaby Street és el lloc perfecte per la nostra pròpia botiga’ diuen en el comunicat oficial els membres de la banda. Un nou destí per augmentar les arques de les seves “satàniques majestats”. Que lluny queda quan al seu pas, les mames amagaven les seves filletes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada