diumenge, 14 de febrer del 2021

ROSE CITY BAND, PREPARANT-NOS PER LES CÀLIDES POSTES DE SOL

A LA VISTA

Tenim a la vista el nou disc de Rose City Band – l’altra banda de Ripley Johnson de Wooden Shjips – que es dirà Earth Trip i que sortirà el 21 de maig

En aquesta altra faceta musical, flirteja amb el millor de les arrels country-rock del passat. Aquell que destil·la tocs de passejades relaxades per camins de nostàlgia. Presenta un primer tall, Lonely Places, una oda a la natura i la importància de saber apreciar els espais oberts i verges. Johnson ho amplia: ‘Quan tot es va parar i vaig haver de deixar de moure’m, vaig tenir temps per pensar des del lloc on estava tant si volia com si no, i experimentar sobre el que em provocava. Ho vaig trobar molt enriquidor estar a la natura tot el dia, anant a dormir quan es feia fosc i despertar amb el sol. Vaig estar sol i trist, però també va ser alegra i molt reconfortant’.

Enregistrat principalment a casa seva de Portland, compte amb Barry Walker (pedal steel guitar) i John Jeffrey (bateria) per companys de viatge. El primer premsatge de LP serà amb la coberta troquelada i una bossa on entre altres coses, hi haurà un paquetet de paper de fumar. Per les passejades.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada