diumenge, 12 de maig del 2024

EN SITUACIONS DIFÍCILS... MILLOR BAIXAR DE LA TAULA

ACID TONGUE – “ACID ON THE DANCEFLOOR

NOU REGISTRE

Son de Seattle, però van sortir de Los Angeles. Tot el que per allà ha fet història, ho han pillat. Son com una esponja.

Amb una mica de psicodèlia-tardana, glam a dojo i un posat punk, Acid Tongue diuen estar re-definint el so de Seattle. Acaben de treure el seu quart àlbum, aquest Acid On The Dance Floor, via Le Cèpe Records per Europa.

Es van formar el 2015 i van crear el seu propi segell, Freakout Records, amb el que han editat Babies (2017), Bullies (2020) i Arboretum (2022). Amb aquest quart àlbum, els dos membres fundadors, Guy Keltner i Ian Cunningham evoquen temps passats a la vegada que aporten una certa frescor, en part responsabilitat dels seus orígens californians i dels aires més amargs de la ciutat de l’est del país.


Cada cançó del disc és un episodi d’una crisi diferent. Keltner explica que el single Acid On The Dancefloor està inspirat en els excessos i efectes posteriors a prendre àcid durant una època de la que la que no sap si riure o plorar. ‘La vaig escriure en el menjador de casa. Mentre creava la demo, vaig començar a cantar enfilat a sobre la taula. Va arribar la meva dona i em va trobar cridant #Estic en mig d’un trio en àcid a la pista de ball#’. Desconeixem si continuen sota el mateix sostre.









            

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada