dimecres, 22 de maig del 2024

EN PERFECTE EQUILIBRI

YEA-MING AND THE RUMOURS – “I CAN’T HAVE IT ALL

NOU REGISTRE

Tonades addictives d’indie-pop que circulen en perfecte equilibri entre bandes que han marcat un abans i un després. Yea-Ming Chen té l’habilitat de mantenir-se com si res en aquest punt just.

Un dia em vaig adonar de que havia passat la major part de la meva vida fingint ser aquella persona que els demés volien que fos i aquesta actitud va ser molt probablement la font de la meva ansietat i depressió. Vaig sentir dolor al deixar marxar a persones i situacions que tenien molt poder sobre mi. En aquesta transició vaig descobrir que és possible experimentar total tristesa i extrema felicitat a la vegada’ explica Chen.

Aquest canvi està registrat en aquest I Can’t Have It All, el tercer àlbum de Yea-Ming And The Rumours que sortirà demà passat via Dandy Boy Records. Amb producció pròpia, el disc el van gravar principalment a l’estudi de casa de Chen, un cop les cançons van estar embastades amb Meric Long (The Dodos) a Tiny Telephone Studios i amb Mike Walti als Wyldwood Studios.


Va comptar amb l’ajut dels antics membres Eóin Galvin (guitarra, lap-steel, veus) i Sonia Hayden (bateria), amb la incorporació de Jen Weisberg, Luke Robbins, el baix de Jeff Moller i els teclats de Jasper Leach. S’hi poden escoltar els rastres de bandes que van dels Galaxy 500, Camera Obscura, els Purple Mountains de David Berman fins els enyorats Veronica Falls, per citar-ne només tres, per entendre així lo de l’equilibri que dèiem al començar.






           

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada