dijous, 27 de febrer del 2014

L’HOME DEL CARRER

FRANCESC PI DE LA SERRA
 
1964 - 2014
RECUPERANT CLÀSSICS

Sinó recordo malament, va ser la meva estrena en el terreny dels directes. Era cap el 1977 (l’any no el tinc gaire clar) en el que se’n deia l’antic picadero del Barça, que no era altre que el Palau Blaugrana 2  que hi havia a la Travessera de les Corts amb Arístides Maillol. Amb el nom de Catalunya amb Cuba, hi van actuar Silvio Rodríguez (no tinc clar tampoc si va actuar també Pablo Milanés) i en Pi de la Serra. I allà, asseguda a la graderia lateral, em vaig estrenar amb 'l'home del carrer'.   Louise Ogier

EP d’Els 4 Gats editat l’any 1964 per Ediphone (Edigsa)

EP d’en Francesc Pi de la Serra editat l’any 1964 per Ediphone (Edigsa)
amb el famós tema L’Home Del Carrer, que ara fa els 50 anys del seu enregistrament.


 
primers 80? (fot. Toni Catany)
 

René Thomas: guitarra solista
Francesc Pi de la Serra: guitarra rítmica
Manuel Elias: baix
Josep Farreras: batería
 


 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada