dissabte, 18 de setembre del 2021

TODD RUNDGREN ÉS DELS CONSEQÜENTS

ACTITUDS ESTIMULANTS

Al colossal Todd Rundgren, de 73 anys, li toca, com a molts d’altres abans que a ell, passar pel Saló de la Fama del Rock and Roll, li agradi o no. I és clar, no li agrada.

Per això ja ha fet saber que siusplau, no l’esperin drets a la cerimònia que tindrà lloc a Cleveland el proper 30 d’octubre. Compartirà ingrés amb gent com els Foo Fighters, fet que fa encara més comprensible la seva decisió. En alguna entrevista ha opinat sobre l’estament. A principis d’any a Billboard, va titllar-los d’estafadors. S'entén que la seva relació amb el Saló no ha estat mai massa fluida. Tot i això, han arribat a una mena d’acord i en lloc d’anar-hi, en el concert que farà la mateixa nit a unes hores de distància, els hi dedicarà uns minuts: ‘M'he ofert a fer alguna cosa igualment en viu per a ells des d’on estigui. Aturaré el show i faré un reconeixement al premi i sobretot al meu públic i fans, perquè és per a ells. Ells son els que el volen. No jo. Per part meva seria molt hipòcrita. Soc massa fidel als meus sentiments’ ha explicat a Ultimate Classic Rock. ‘Molts artistes s’ho prenen en serio. El fet que jo no ho faci, no vol dir que els hi vulgui espatllar... M’agradaria que succeís sense mals rotllos. Senzillament m’agradaria que passés i es tanqués el tema’.

No és el primer en dir el que pensa sobre la institució, considerada per bastants una mica carrinclona. Rundgren te prevista la sortida d’un nou àlbum per a finals d’any que es dirà Space Force. El darrer amb material nou va ser White Knight el 2017. No cal recordar, però ho faré molt a gust, el seu pas per Nazz, i l’elaboració d’àlbums referents, posteriorment ja en solitari, com Runt (1970), Something / Anything (1972), o A Wizard, A True Star (1973). Definitivament, ens calen més Todd Rundgren

#ToddRundgren #SalódelaFama #SpaceForce #RockandRollHallofFame

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada