divendres, 15 de març del 2013

SPIN MAGAZINE

La popular revista nord-americana Spin, ha canviat de conseller delegat i amb ell d’estratègia, que és com dir l’excusa perfecte per anunciar canvis en general i conseqüentment fer-ne fora a uns quants. De moment un 20% de la plantilla (unes 50 persones) que BuzzMedia va comprar l’any passat a l’adquirir la revista i tot el que amb ella es mou, que son més de 40 llocs web entre els que hi ha Buzznet, Stereogum, Idolator i Pure Volume. Des de dalt fan servir l’expressió procés de calibratge en comptes d’un procés d’acomiadament adduint que aquesta paraula te connotacions negatives. Boníssim.
 
Trista la notícia i la conseqüent rebaixa (encara que ho neguin) en la qualitat dels productes. Encara que més trist és que la majoria de gent que treballa en el sector en aquest país, evidentment la recent sortida de l’ou, ho fa per amor a l’art. I tan contents.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada